top of page

שירותי ליווי

אותה נערות ליווימאוד הלילה יש לי שירותי ליווי מסוגל למיטה לקחתי את כל את הבגדים שלי והחלקתי על אדום על חולצה בגודל התחלתי לצאת דלת חדר השינה שלי לרדת הצעדים כשהחלטתי שאולי שירותי ליווי אני יהיה לא צריך התחתונים שלי שירותי ליווי בתחת החולצה הזאת החלקתי אותם משליכים אותם על המיטה יצאתי לסלון מתוך כוונה מסוגלים למצוא הדוד ביל צפייה בטלוויזיה שאלתי זהה שירותי ליווי אם הוא רוצה מעט גלידה הוא הצהיר לי שהוא עשה ויהיה במורד גב בדקה, כי נערות ליווי זה שהוא רוצה להחליק לתוך זוג המכנסיים נערות ליווי ריצה הלכתי למטבח, שם יש לי שתי קערות של גלידה שאחריה חזרו לסלון התיישבתי על הספה בדיוק שירותי ליווי כמו הדוד חשבונית ירד במדרגות אף היה לא שירותי ליווי באמת שמתי הערה לקיחת כמה טוב הוא היה בנוי עד אז הוא היה רק הקודם נערות ליווי שנים שהוא היה אחיו הצעיר של שירותי ליווי

אבא שלי שירותי ליווי אמא והאבא התחתנו בגיל ונערות ליווי אני נולדתי באותה השנה הדוד חשבונית היה על רגל נערות ליווי עם שיער בלונדיני באורך בינוני הוא החליק לתוך חולצה של שריר שהראתה הצפוי קנו, כמו גם זרועותיו השריריות הוא לא רץ הזיכרון שלי סוג של גולש אחי הרגשתי עקצוץ הכוס שלי כמו שהוא קיפץ שירותי ליווי במורד מדרג יכולתי להסתכל את שלו נע במכנסיים הריצה שלו עם כל צעד שעשה במורד המדרגות הוא ניגש אליי כשישבתי נערות ליווי על הספה שירותי ליווי נתתי לו את הגלידה שלו תודה לך, נערות ליווי אן, הדוד ביל שירותי ליווי שהוזכר כשהוא התיישב על הספה אכלנו הגלידה שלנו עם דומה יושב בקצה אחד נערות ליווי מני רבים ואותי יושבים בקצה השני שירותי ליווי כשצפינו בטלוויזיה הוא סיים ראשון וישב הקערה שלו על שולחן קפה אני יהיה ישבתי חציתי רגליים על הספה עם הרגליים וכפות הרגליים שלי מתחתיי עם החולצה שירותי ליווי מעל בגודל מכסה אותם סיימתי ואמרתי לו שייתן לי הקערה שלו הדוד חשבונית הגיע לקערה שלו ומשום שהוא שירותי ליווי מסר לי, החלקתי את רגל שלי מתחת לעצמי כשעשיתי את החולצה, לא היה לי בעצר חושף שירותי ליווי כוס השעיר שלי אליו אן, אין לך כל תחתונים ב, הדוד ביל הצהיר שנתן לי מבט אני יהיה קם להציע החולצה שלי לחזור למטה מכסה את עצמי שוב עניתי בחיוך, אני שירותי ליווי יהיה מאובטח שאין כדי שתוכל כל תחתונים על המכנסיים מתחת לא הריצה שלך, נערות ליווי כלקחתי קערות שלנו למטבח בדרך חזרה לסלון, הבחנתי הפטמות שלי ק שירותי ליווי יבלתי אני יהיה קשה מאכילת הגלידה הקרה הם הוציאו את מאדום שלי על חולצה בגודל חזרתי שירותי ליווי לנצח נצחים עם פטמות כל עוד גדול יותר כשהלכתי לספה גיליתי הדוד ביל הנחת בחזרה שירותי ליווי לספה עם רגליו מונחות על שולחן קפה הייתה לו שירותי ליווי יד על הזרוע של הספה ואחד שכב לידו שירותי ליווי הסתכלתי לקדמת המכנסיים הריצה שלו יכל לראות שה שלו היה לשקול לאוהל במכנסיים הריצה שלו הדוד חשבונית חייך אליי כמו שהוא שהוזכר, אני שירותי ליווי יהיה רואה שגלידה הביא על לך קרה , כפי שהוא הצביע עליי קשה פטמות שירותי ליווי התיישבתי על הספה כמו נערות ליווי.

bottom of page